Sevgili Öğrencilerimiz,
Okulumuza yeni yerleşen öğrencilerimizin sadece kesin kayıt işlemlerini tamamlamış olmaları derslere kayıtlı oldukları anlamına gelmemektedir.
8 – 12 Eylül 2025 tarihleri arasında mutlaka ders kayıtlarını yapmaları gerekmektedir.
Ayrıca, 2. sınıfta öğrenim gören öğrencilerimizin de belirtilen tarihlerde ders kayıtlarını yenilemeleri zorunludur.
Herhangi bir sorun yaşamanız durumunda, danışman hocalarımızın e-posta adresleri ve dahili numaraları üzerinden kendilerine ulaşabilirsiniz:
|
Program Danışmanları |
Programlar |
Dahili numara |
E-posta Adresleri |
|
Öğr. Gör. Talip KURŞUNCU |
Yerel Yönetimler (NÖ) |
27035 |
kursuncut@nevsehir.edu.tr |
|
Öğr. Gör. Dr. Mustafa Cihan YARALI |
İnsan Kaynakları Yönetimi (NÖ) |
27034 |
cihanyarali@nevsehir.edu.tr |
|
Öğr. Gör. Müjdet GÜNGÖR |
Bankacılık ve Sigortacılık (NÖ) |
27038 |
mujdetgungor@nevsehir.edu.tr |
|
Bankacılık ve Sigortacılık (İÖ) |
27038 |
mujdetgungor@nevsehir.edu.tr |
|
|
Öğr. Gör. Mehmet Yaşar ARCA |
Çağrı Merkezi Hizmetleri (NÖ) |
27045 |
myasararca@nevsehir.edu.tr |
|
Öğr. Gör. Hacı İsa ERTAY |
Dış Ticaret (NÖ) |
27005 |
isaertay@nevsehir.edu.tr |
|
Öğr. Gör. Dr. Ferhat CANLITEPE |
Lojistik (NÖ) |
27007 |
ferhatcanlitepe@nevsehir.edu.tr |
|
Öğr. Gör. Fatma ACAR |
Özel Güvenlik ve Koruma (NÖ) |
27027 |
fatmaacar@nevsehir.edu.tr |
|
Özel Güvenlik ve Koruma (iÖ) |
27027 |
fatmaacar@nevsehir.edu.tr |
Ders Kayıt İşlemleri
* 08-12 Eylül 2025 tarihleri arasında Üniversitemiz bünyesindeki bütün Fakülte/Enstitü/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu ve hazırlık sınıfı öğrencilerinin https://ubys.nevsehir.edu.tr web adresinden ders kayıt işlemlerini yapmaları ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.
*Ders seçiminizi ders kayıt haftasında yapmalısınız. Ayrıca, öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencilerimiz ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı olan öğrenciler katkı payı ücretini, ikinci öğretim öğrencilerimiz ise öğrenim ücretlerini yatırdıktan sonra ders kaydını yapacaklardır.
*Ders seçimi yapacak öğrenciler “Öğrenci Bilgi Sistemi - Öğrenci Ders Seçimi Kayıt yenileme / ÖĞRENCİ DERS SEÇİMİ KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ” ekranına girerek ders seçimlerini yapacaklardır. Ders seçimlerini yapan öğrencilerimiz ekranın sağ üst köşesinde bulunan kaydet sekmesine tıklayarak danışman onayına göndermeleri gerekmektedir. Danışmanınızın onayından sonra ders kayıt işlemleriniz gerçekleşmiş olacaktır. Ayrıca öğrencilerimiz “https://dosyalar.nevsehir.edu.tr/b32d566c738c358129c43f55780af03a/ogrenci-kullanim-kilavuzu-tamami-20.05.2016-3.pdf” bağlantısındaki tanıtım kılavuzunu okuyarak ders seçiminin nasıl yapılacağı hakkında bilgi sahibi olabilirler.
Katkı Payları / Öğrenim Ücretlerinin Ödenmesi
* Katkı Paylarınızı (öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencileri ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler) Öğrenim Ücretlerinizi (ikinci öğretim öğrencileri) 08-12 Eylül 2025 tarihleri arasında 11 haneli T.C kimlik numaranız ile Türkiye’nin her yerindeki Ziraat Bankası şubelerinden ödeyebilirsiniz.
(Bankamatik ile katkı payı/öğrenim ücreti yatıracak öğrenciler anlaşmalı üniversiteler kısmından ödeme yapmaları gerekmektedir.) Havale ile ödeme yapılmayacaktır.
*Ödeme işlemini gerçekleştirdikten sonra banka görevlisinden 2 (iki) adet dekont almanız gerekmektedir. Katkı Payı/Öğrenim Ücreti dekontunu kayıt yenileme tarihleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına veya Akademik danışmanınıza teslim etme zorunluluğunuz yoktur. Fakat oluşabilecek sorunların çözümü için dekontunuzu saklayınız.
*15 Eylül 2025 itibariyle güz yarıyılı dersleri başlayacaktır.
*Haklı ve geçerli sebeplerle bu süreler içinde kaydını yeniletemeyen öğrenciler, 15-19 Eylül 2025 tarihlerinde ilgili birim ile iletişime geçmelidir. Bu öğrencilerin kayıtları, mazeretlerinin haklı ve geçerli olduğu ilgili birimin yönetim kurulunca kabul edilmesi koşuluyla yenilenebilir.
*08-12 Eylül 2025 ve 15-19 Eylül 2025 tarihleri arasında ders kaydını yapmayan öğrenciler güz dönemi için ders kaydı yapamazlar ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.
** Kayıt dondurmak isteyen öğrencilerimiz, yarıyıl başlangıcından 14 Ekim 2025 tarihi içerisinde kayıtlı bulunduğu akademik birime kayıt dondurmak istediğine dair dilekçe ibraz etmek zorundadır.
*** Ayrıca, öğrencilerimiz Öğrenci Bilgi Sistemine güncel iletişim bilgilerini ve güncel mail adreslerini eklemeleri gerekmektedir.
Öğrenci Bilgi Sistemi Giriş için şifresi olanlar normal şifresi ile olmayanlar e-devlet ile giriş yapabilir.
- İŞKUR Gençlik Programı Kura Çekim Sonucu
- Ek Yerleştirmeyle Okulumuza Yerleşen Öğrenciler İçin Zorunlu Yabancı Dil Muafiyet Sınavı
- Doç. Dr. Mehtap ARACI KAZICI'nın Ders Telafi Programı
- Öğr. Gör. Mehmet Yaşar ARCA'nın Ders Telafi Programı
- Dr. Öğr. Üyesi Mert Anıl ATAMER'in Ders Telafi Programı
- İŞKUR İle Geleceğinize İlk Adım! İŞKUR GENÇLİK PROGRAMI Başvuruları Başladı
- Ek Yerleştirme Sonucunda 2025 - YKS İle Üniversitemize Yerleşen Adayların Kesin Kayıt İşlemleri
- Ek Yerleştirme Sonucunda Özel Güvenlik ve Koruma Programı’na Yerleşen Öğrencilerimizin Kesin Kayıt İşlemleri
- Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuruları
- 2025-2026 Akademik Yılı Türk Eğitim Vakfı (TEV) Üniversite Eğitim Bursu Başvuruları Başladı