...

Gülşehir Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu

Ders Kayıt İşlemleri Hakkında Duyuru
05/09/2025

Sevgili Öğrencilerimiz,

Okulumuza yeni yerleşen öğrencilerimizin sadece kesin kayıt işlemlerini tamamlamış olmaları derslere kayıtlı oldukları anlamına gelmemektedir.
8 – 12 Eylül 2025 tarihleri arasında mutlaka ders kayıtlarını yapmaları gerekmektedir.

Ayrıca, 2. sınıfta öğrenim gören öğrencilerimizin de belirtilen tarihlerde ders kayıtlarını yenilemeleri zorunludur.

Herhangi bir sorun yaşamanız durumunda, danışman hocalarımızın e-posta adresleri ve dahili numaraları üzerinden kendilerine ulaşabilirsiniz:

Program Danışmanları

Programlar

Dahili numara

E-posta Adresleri

Öğr. Gör. Talip KURŞUNCU

 Yerel Yönetimler (NÖ)

27035

kursuncut@nevsehir.edu.tr

Öğr. Gör. Dr. Mustafa Cihan YARALI

 İnsan Kaynakları Yönetimi (NÖ)

27034

cihanyarali@nevsehir.edu.tr

Öğr. Gör. Müjdet GÜNGÖR

 Bankacılık ve Sigortacılık (NÖ)

27038

mujdetgungor@nevsehir.edu.tr

 Bankacılık ve Sigortacılık (İÖ)

27038

mujdetgungor@nevsehir.edu.tr

Öğr. Gör. Mehmet Yaşar ARCA

 Çağrı Merkezi Hizmetleri (NÖ)

27045

myasararca@nevsehir.edu.tr

Öğr. Gör. Hacı İsa ERTAY

 Dış Ticaret (NÖ)

27005

isaertay@nevsehir.edu.tr

Öğr. Gör. Dr. Ferhat CANLITEPE

 Lojistik (NÖ)

27007

ferhatcanlitepe@nevsehir.edu.tr

Öğr. Gör. Fatma ACAR

Özel Güvenlik ve Koruma (NÖ)

27027

fatmaacar@nevsehir.edu.tr

Özel Güvenlik ve Koruma (iÖ)

27027

fatmaacar@nevsehir.edu.tr

 

Ders Kayıt İşlemleri

* 08-12 Eylül 2025 tarihleri arasında Üniversitemiz bünyesindeki bütün Fakülte/Enstitü/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu ve hazırlık sınıfı öğrencilerinin https://ubys.nevsehir.edu.tr web adresinden ders kayıt işlemlerini yapmaları ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.

*Ders seçiminizi ders kayıt haftasında yapmalısınız. Ayrıca, öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencilerimiz ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı olan öğrenciler katkı payı ücretini, ikinci öğretim öğrencilerimiz ise öğrenim ücretlerini yatırdıktan sonra ders kaydını yapacaklardır.

*Ders seçimi yapacak öğrenciler “Öğrenci Bilgi Sistemi - Öğrenci Ders Seçimi Kayıt yenileme / ÖĞRENCİ DERS SEÇİMİ KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ” ekranına girerek ders seçimlerini yapacaklardır. Ders seçimlerini yapan öğrencilerimiz ekranın sağ üst köşesinde bulunan kaydet sekmesine tıklayarak danışman onayına göndermeleri gerekmektedir. Danışmanınızın onayından sonra ders kayıt işlemleriniz gerçekleşmiş olacaktır. Ayrıca öğrencilerimiz “https://dosyalar.nevsehir.edu.tr/b32d566c738c358129c43f55780af03a/ogrenci-kullanim-kilavuzu-tamami-20.05.2016-3.pdf” bağlantısındaki tanıtım kılavuzunu okuyarak ders seçiminin nasıl yapılacağı hakkında bilgi sahibi olabilirler.

 

*15 Eylül 2025 itibariyle güz yarıyılı dersleri başlayacaktır.

*Haklı ve geçerli sebeplerle bu süreler içinde kaydını yeniletemeyen öğrenciler, 15-19 Eylül 2025 tarihlerinde ilgili birim ile iletişime geçmelidir. Bu öğrencilerin kayıtları,  mazeretlerinin haklı ve geçerli olduğu ilgili birimin yönetim kurulunca kabul edilmesi koşuluyla yenilenebilir.

*08-12 Eylül 2025 ve 15-19 Eylül 2025 tarihleri arasında ders kaydını yapmayan öğrenciler güz dönemi için ders kaydı yapamazlar ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.

** Kayıt dondurmak isteyen öğrencilerimiz, yarıyıl başlangıcından 14 Ekim 2025 tarihi içerisinde   kayıtlı bulunduğu akademik birime kayıt dondurmak istediğine dair dilekçe ibraz etmek zorundadır.

*** Ayrıca, öğrencilerimiz Öğrenci Bilgi Sistemine güncel iletişim bilgilerini ve güncel mail adreslerini eklemeleri gerekmektedir.

Öğrenci Bilgi Sistemi Giriş için şifresi olanlar normal şifresi ile olmayanlar e-devlet ile giriş yapabilir.